06 grudnia 2012

Święta Bożego Narodzenia

Kartki świąteczne powstają w hurtowych ilościach. Nie zdążyłam nawet zrobić wszystkim zdjęć bo w tygodniu po pracy jest za słabe światło, więc zostają mi tylko weekendy a właśnie w piątek sprzedałam kilkanaście sztuk.

Przygotowuję się na 
Kiermasz Mikołajkowy- 9 GRUDNIA w auli przy Kościele na Jezioranach w Śremie- 
bo zawsze jest tam mnóstwo ludzi. 
Mam nadzieję, że wszyscy rzucicie się na moje kartki ;)))
No dobra, mam nadzieję, że zwróci mi się chociaż za opłatę stolika. 
Przygotowuję oczywiście nie tylko świąteczne ale też duże telegramy ślubne, kartki na chrzciny, urodzenie dzidziusia, fajne babeczki i smaczne pierniki. 
ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDECZNIE DO ZOBACZENIA MOICH KARTEK NA ŻYWO!!!

W sobotę jadę na Targi Poznańskie, gdzie odbędzie się Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych- http://festiwal.mtp.pl/pl/
 Już nie mogę się doczekać oglądania ozdób świątecznych, korali, kolczyków czy torebek z filcu. Będzie dużo artykułów do robienia kartek i do decoupagu. Powiem szczerze...ponapalam się na te wszystkie przydasie ;)
Mam nadzieję, że w piątek usnę bez problemów bo w zeszłym roku przed wyjazdem miałam MAŁE trudności. Tak długo rozmyślałam co nabędę do kartek, że poszłam spać około 3. 
Cieszyłam się jak mała dziewczynka przed kolonią... :))) 
















Postaram się zrobić zdjęcia reszty kartek, bo wczoraj powstało aż 11 w tym dwie specjalne dla koleżanki Krysi z gwiazdą betlejemską. 

Bardzo Was przepraszam za jakość zdjęć ale miałam mało czasu bo synek się obudził w połowie sesji. 

A oto mój Tymek :))) jest przesłodki, prawda?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz