07 czerwca 2014

Rubinowe gody i Urodziny Joanny, a na dokładkę frywolitkowe kwiatki- kolczyki i szydełkowe serwety

Witam po małej przerwie wszystkich ciekawych moich "tworów". 

Wrzucam dzisiaj kartki na jubileusze i kartkę na 30 urodziny. Do wszystkich użyłam tego samego papieru, który mogliście zauważyć wcześniej w poście Pucha na brochy oraz w kartce zawieszce z Babcią Zosią.

Zaczynamy od jubileuszy
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Zielony papier w cieniowane róże i dodatki kwiatów, listków, dziurkacz brzegowy i oczywiście farby 3D w różnych kolorach od przeźroczystej, białej, czerwonej, zielonej i czarnej.

Kartka na urodziny Joanny





Na koniec coś co mnie ostatnio pochłonęło w całości. Serwetki, serwety i obrusy robione na szydełku. Sama robiłam kilka podejść do szydełka i do frywolitki ale bez nauczyciela na miejscu nie umiem sobie z tym poradzić. Robiąc kartkę widzę efekt po godzinie czasami dwóch ale to jednak ten sam dzień a nie po tygodniach roboty. Mam jednak dużo szczęścia ponieważ Ciocia mojego Krzyśka, szydełko i frywolitki ma w malutkim paluszku. Robi tak piękne rzeczy jak ta serwetka poniżej



Okrągłą serwetę położyłam na mój obrus w róże. Wygląda wspaniale. 



A tu już widać frywolitki. Kwiatuszki są połączone i mają zawieszkę, są więc kolczykami. Na razie leżą wokół świeczki ale latem założę do mojej letniej sukienki. 


Pokaże Wam wyniki mojej pracy malarskiej :)
Malowałam ostatnio wiklinę farbą w spreju. Oto koszyczki z łazienki.



To już jest koniec :) Gratuluję wytrwałym.
Pozdrawiam
Ania

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz