16 czerwca 2014

Telegramy ślubne- sezon rozpoczęty...

Witam serdecznie ciekawskich, którzy nie mogą się doczekać moich kolejnych kartek. 

Rozpoczyna się senon ślubów, więc telegramów będzie zatrzęsienie. Zaczynam z grubej rury bo telegramy tak zwane full wypas :) A takie lubię najbardziej bo wiem że nie mam żadnych ograniczeń.
Telegramy bardziej scrapowe niż skromne, ale mają swój urok. 










W kartce stojaczku wykorzystałam papier retro w linie, zielony papier w róże i zapiski ręczne, stemple ślubne , papierowe kwiaty, stempel liścia, ćwieki, farby 3D w kolorze złota i bezbarwna. Do tego widać jeszcze małe motylki z dziurkacza. 

Druga kartka




A tutaj już poszalałam z papierami scrapowymi. Papier podkładowy w niebieskie i oliwkowe kwiaty, a papier pod serduszkami jest w podobnej tonacji. Na kartce widać też taśmę ryżową w drukowane napisy. dziurkacz brzegowy duża falbanka, dziurkacz motylka i serca. Wykorzystałam również ozdobną ramkę z wykrojnika, które mam już niestety na wykończeniu, ciemnobrązowe ćwieki  oraz farby 3D kawa z mlekiem i bezbarwną. Na każdym motylku widać też niebieski cekin :) 







Trzecia kartka jest podobna do poprzedniej bo mapka kartki jest prawie identyczna, ale użyłam innych papierów.




Widać kawałeczek mojego nowego lampionu :))) Zainteresowanych skieruję do Pepco, weźcie 20 zł :D






I znowu widać papiery scrapowe w granatowe motywy roślinne oraz motyw mapy. Użyłam taśmy w nuty, ramki kwadratowej, dziurkacza brzegowego i serca, farby 3D złotej i granatowej. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz