15 września 2013

Kurs na zawieszkę z "Moje Mieszkanie", wyzwanie scrapki-wyzwaniowo, tarta z jabłkami i szklane śliczności

Witam ponownie :)
Dzisiaj wklejam następnego posta bo po zakupie mojej gazetki "Moje Mieszkanie" postanowiłam zrobić zawieszkę wg kursu Guriany- adres bloga http://guriana.blogspot.com/2013/09/znowu-kawa.html
No i pochwalę się też troszeczkę moimi świeżutkimi nabytkami.
Zawieszkę zgłaszam również na scrapki-wyzwaniowo 
Miało być vintage i chyba jest:)


   
     
Różni się od tego z kursu, ale tak jakoś wyszło. I co myślicie?? Chyba nie jest najbrzydszy, nie??

No i obiecane śliczności


 Szklane słoje na mąkę i cukier, o których już dawno myślałam.

Znalazłam już kiedyś taki mały 


 I cudowne pudełko babeczkę na drobiazgi.

Mam jeszcze słodką niespodziankę :) Upiekłam dzisiaj tartę a kawusia w nowych kubeczkach a fioletowe kropeczki. 


Smacznego życzę :)