20 listopada 2013

Już najwyższy czas na świąteczne karteczki

Wiem, że dopiero 20 listopad, ale przygotowuję się już do Świąt. Uwielbiam ten okres przygotowań, w czasie  którego robię kartki, rozmyślam o tegorocznych ozdobach na choinkę i o stroikach, które będą ozdabiać każdy pokój. 
Mam już około 30 kartek, które wystawię na kiermaszu mikołajkowym u księdza i wyślę oczywiście do rodzinki i znajomych. Wklejam dzisiaj kilkanaście kartek, dlatego to post dla wytrwałych :)

A na dokładkę zawieszka z moją Babcią, którą obiecywałam już dawno dawno temu.  Zawieszka powędruje do mojej mamy, ale najpierw chcę ją pokazać na kiermaszu mikołajkowym. Mam nadzieję, że Wam przypadnie do gustu :)
Zawieszkę z moją babcią  wysyłam na wyzwanie 










Na podwieczorek mój Tymek, który w ferworze walki padł z chrupką w ręce :D


Mój Tymuś ciągle choruje. W październiku posłałam go do przedszkola i ciągle coś przynosi a ja razem z nim. Mam nadzieję, że wrócimy do zdrowia bo ile można kaszleć i smarkać :(

Pozdrawiam wszystkich i życzę zdrowia.