15 grudnia 2013

Karteczki świąteczne, relacja z Kiermaszu, Targów Poznańskich, urodzinowa babeczka

Witam Was po długiej długiej przerwie. W ostatnim czasie ciągle jestem chora a do tego dochodzą przygotowania do świąt więc czasu mam mało. Słabiutka jestem od antybiotyków dlatego okna podaruję sobie w tym roku. Nie mam zamiaru narażać i tak wątłego zdrowia.

Zrobiłam kilka nowości na święta. Zapraszam do oglądania. 


Bileciki pochodzą z Ikei. Mina faceta przy kasie gdy zobaczył że biorę dwie paczki bilecików, których w sumie wyszło 80 szt., była bezcenna. Pomyślał pewnie, że robię tyle prezentów. 
Pewną nowością są w tym roku dzwoneczki, które wykorzystałam w kartkach. 
Wykorzystałam również nowe szablony na kartkę, prawda że wyglądają wspaniale?


Kartki tradycyjne z Jezuskiem, o które wiele osób pyta. 


I jeszcze jedna kartka z nowym papierem :)






 A teraz relacja z Kiermaszu Mikołajkowego, który odbył się 8 grudnia w auli im. Jana Pawła II przy Kościele na Jezioranach. Wybaczcie jakość zdjęć, ale nie miałam wpływu na światło. 









Na koniec kartka dla fajnej babeczki :) Cioci Przyjaciółki. Mam nadzieję, że jej się spodoba. 
Zrobiłam też kilka zakładek do książek. 









Jeśli chodzi o Festiwal Przedmiotów Artystycznych, w którym znowu wzięłam udział to był jak zwykle wspaniały. Czekałam na nie jak dzieciak na prezenty :)) Straciłam dużo kasy, ale zaopatrzyłam się w papiery, stemple, kwiatki i inne przydasie. Było wspaniale. Polecam i zapraszam na kolejny festiwal w przyszłym roku.