11 lutego 2014

Zaległości...ale za to jakie piękne :)

Przepraszam Was za taką długą przerwę. Powstawały różne kartki bo i okazje były. Moja mama urządzała 60 urodzinki, chrzciny Leosia mojego siostrzeńca i telegram ślubny, który został wysłany aż do Anglii. 

Zacznę od telegramu dla Sylwii i Josepha. Ślub jest 14 lutego :) Wybrali bardzo romantyczną datę. Kartka bez ograniczeń dlatego poszłam na całego. Mam nadzieję, że nie przesadziłam z dodatkami. Co uważacie??

 
 

W kartce wykorzystałam papier ze Scrap.com, farby 3D i kwiaty również. 
Karteczka powstała wg mapki kartki, którą już kiedyś wykonałam. Dodałam tylko kilka dodatkowych warstw papieru. Mam nadzieję, że nie wyszło mdło?? 

 
 
 
 
 

Zdjęcia kartek z chrzcin mam na telefonie i nie wiem dlaczego ale nie mogę ich edytować. W telefonie je widzę ale gdy podłączę telefon do kompa to niestety nie ma tego folderu. Spróbuję je jakoś wydostać i wtedy zamieszczę posta. 

Przepraszam... złośliwość rzeczy martwych...

Pozdrawiam