10 kwietnia 2014

Zaproszenia komunijne, roczek Marysi, rubinowe gody i DOMO+

Witam Was po długiej, długiej przerwie. Miło mi, że zaglądacie :) Widzę zainteresowanie zaproszeniami ślubnymi dlatego pomyślałam o nowych wzorach. Jeden jest już prawie gotowy. Musze go tylko dopracować. Pani Aniu zapraszam wkrótce bo ten wzór specjalnie dla Pani :)

No cóż jest czwartek co oznacza, że oglądałam Przyjaciółki i prasowałam. Mam taką zasadę, że zawsze prasuję raz w tygodniu i to w czwartek na serialu. Uzbierałam cztery pralki i zabrałam się ochoczo do prasowania :/ O zgrozo!! Stałam 1,5 godzinki przy desce. Całe szczęście skończyłam i mogę zająć się moim blogiem. 

A dzisiaj zamieszczam zdjęcia zaproszeń komunijnych i kilku innych, które zrobiłam po chorobie. Siedziałam tydzień w domu, Tymek też był chory więc wszyscy smarkali, kaszleli i gorączkowali. Najgorsze już minęło, więc mogę wrócić do blogowania. Ostatnio namiętnie oglądam kanał DOMO+. Nie wszystkie programy są warte obejrzenia ale niektóre są fantastyczne. Zadziwiają mnie pomysły niektórych na swój dom. 

Zaproszenia komunijne dla chłopca. Kolorki oczywiście białe z niebieskim. Są skromne, ale taka była prośba, więc ją spełniłam.


   


Wiosna przyszła do nas na całego. Pojawiły się kwiaty więc i ja sprowadziłam do domu coś świeżego i pachnącego. Co powiecie na żonkile, sztuk 30 na ok. 8 zł?? Idźcie do Lidla w sobotę :)


 


Karteczka dla Marysi na roczek powstała w jakieś dwie godzinki. Zdjęcie jest wspaniałe więc brakowało tylko dodatków. Wydaje mi się, że misio z kartki do dobry pomysł na karteczki dla dzieci. Jest słodziutki :)


 
 

  

Zostaje jeszcze kartka na rubinowe gody. Dostałam zdjęcie i zaczęłam myśleć nad koncepcją kartki. Wykorzystałam papier  w delikatny wzór. Gody są rubinowe więc dodatki są czerwone. Taśma z nutkami to nabytek z targów poznańskich. Kartka nie jest przesadzona bo pomyślałam, że wiek jubilatów  nie pasuje na wymyślne kartki scrapy. Co myślicie o takiej koncepcji kartki?


     


Gratuluję wytrwałym, którzy czytają ostatnie moje wypocinki. Pozdrawiam wszystkich :))