26 listopada 2014

świątecznie cd...

Przygotowania do świąt idą może nie pełną parą ale powoli jakoś idą. Siadam prawie codziennie na godzinę rano i wieczorkiem no i robię po kilka kartek. Już nie długo festyn u księdza no i oczywiście kartki do rodzinki i znajomych trzeba wysłać. Przygotowałam też List do Świętego Mikołaja. Wyślemy list i będziemy czekać na realizację życzeń :D



Reniferki kupiłam w kwietniu w sklepiku pod Relaxem. Śremianie wiedzą gdzie to jest :) Ta Pani prowadzi swój sklep chyba od 30 lat, ma tam masę zabawek, dekoracji do domku i artykułów papierniczych. Reniferki udało mi się kupić po negocjacjach za 12 zł :)











I wspomniany wcześniej List do Świętego Mikołaja.
Nie szczędziłam farby 3D czerwonej i bezbarwnej :)






Zrobiłam ostatnio lampionik ze słoika, którego zauważyłam na blogu Mimowolne Zauroczenia.
Wyszedł całkiem dobrze. Moja taca z Ikei też dostałą świąteczną wstążeczkę :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz