28 września 2015

Wróciłam po mega przerwie :)

Niektórzy z Was już pewnie zwątpili czy jeszcze coś stworzę, ale po kilku miesięcznej przerwie wracam z zaległymi kartkami.
Przerwa była spowodowana remontem naszej kuchni i przedpokoju a także innymi "zawirowaniami" w moim życiu. Przez miesiąc mieszkaliśmy u mojej mamy a w tym czasie remont trwał w naszym mieszkanku. Na dzień przed moją pracą przeprowadzaliśmy się do siebie więc wszystko było jeszcze w kartonach, woreczkach i reklamówkach. Ech....szkoda gadać... nie cierpię remontów, ale kiedyś trzeba go zrobić. Teraz już nasza kuchnia i przedpokój wygląda wspaniale choć zostało jeszcze parę małych sprawek do wykończenia.
Cieszę się, że mam tak wciągające hobby jak scrapbooking bo przynajmniej nie myślę w tym czasie o problemach i ciosach, które trafiły w moje serce. Nie będę rozwijać tematu bo nie lubię się denerwować a jak się zdenerwuję to nie śpię w nocy więc koniec gadania. Czas zacząć nowy etap w życiu. 


Wracam do kartek, które wykonałam jeszcze w lipcu i teraz we wrześniu. Jest tego trochę, dlatego wklejam tylko dwa zdjęcia na kartkę. W razie pytań jak coś zrobić, zapraszam na priv.


Jako pierwsze są telegramy ślubne.














 

Kartkę na Jubileusz też zaliczam do tematów ślubnych :) 




W lipcu nabyłam parę wykrojników do mojej maszynki. Widać tutaj serduszka różnych rozmiarów, owal z falbanką i amorka z łukiem :)




Męska kartka wymaga męskich akcesoriów, dlatego pojawiły się narzędzia i trybiki.




Kolejna rakieta na roczek :)




Kartka na chrzciny z body ze sklejki. Do tego słodka zawieszka z malutkimi stópkami.




1 komentarz: