25 stycznia 2016

Motocyklowa czterdziestka

Zastanawialiście się pewnie co się stało, że tak długo mnie nie było. Hmm... no cóż... tak jakoś wyszło. Mój sprzęt niby w formie laptopa ale bez kabla długo nie pociągnie a że kabel krótki dlatego Ania siedzi na podłodze i w takiej pozycji redaguje posta. 

Mam trochę nowości, zaczynamy wklejanie :)

 W tym poście umieszczam kartki na czterdzieste urodziny Kasi, którą jak się domyślacie jeździ motocyklem. Mam nadzieję, że się spodobała jubilatce.
Widać tu mój nowy wykrojnik serwetki, ale również grafikę z motocyklem, papier scrapowy z mapą, kwiatki różyczki i niebieski duży kwiat, zawijasek ze sklejki, taśmę waschi i oczywiście farbę 3D w kolorze granatu.




 

Zawijasek został pofarbowany tuszem.




Druga kartka dla Kasi, również z motywem motocykla, w której widać inną serwetkę, dwa tagi (zakładki pod spodem), taśmę waschi z pismem ręcznym, papiery scrapowe, i oczywiście farby 3D- przezroczystą.






Jak oceniacie moje "twory"?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz