06 czerwca 2016

Kurs na konika z gazety... Roczek Blanki

Witam Was Kochani po ogromnej przerwie. 

Niby ostatnio mam dużo czasu a jednak z postami bywa ciężko. Widzę, że parę osób zagląda więc jednak ktoś interesuje się moimi wytworami :) Kartki nadal robię i sprawia mi to nadal ogromną przyjemność. Szczególnie kartki dla dzieci.


Zaczynam od pokazania konika na biegunach, którego wykonałam wg kursu zamieszczonego w gazecie Papercraft dla początkujących. Kursik był prosty i przyjemny. Serwetka którą wykorzystałam jako bazę jest tylko trochę zbyt ażurowa przez co mój koń nie stoi stabilnie, ale wszystko jest do opanowania. Nie korzystałam z szablonów zamieszczonych w gazecie, nie chciało mi się kserować. Narysowałam sama i wycięłam. Zachęcam początkujących do kursów zamieszczonych w gazecie. Co prawda kosztuje 19,99 ale warto ją kupić ponieważ wyjaśnia wiele początkującym a zaawansowani mogą znaleźć ciekawe pomysły takie jak ten konik lub inne kartki.




Gazeta określa co kupić jeśli chcesz zacząć się bawić w kartki i w scrapbooking.



ROCZEK BLANKI



No tak, to są guziki. Wykorzystałam guziki i kryształki, które posiadam w swoich zasobach. 






Druga karteczka powstała na bazie papieru w chmurkami i latawcami. Dołożyłam do tego latawiec mojego wytworu, chmurki z wycięte maszynką. Sznurek, który ma służyć do trzymania latawca ma kolorowe koraliki i wstążki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz