06 czerwca 2016

Telegramy ślubne- moje kilkugodzinne owoce pracy :)

Zapraszam do oglądania ślubnych telegramów, które są zrobione na tak zwany full wypas :) Niczego im nie brakuje bo nie nic mnie nie ograniczało. Lubię tak...

Pierwszy powstała wg mapki, którą już wykorzystywałam do kartek ślubnych. Ma bardzo dużo warstw. 

     

Drugi telegram to kartka sztalugowa,w której wykorzystałam elementy wycięte maszynką, wycinanki ze sklejki i oczywiście papiery scrapowe. 


   

Trzeci telegram jest bardzo recyklingowy. Papiery są darte, farbowane, podklejane gazą i papierem pakowym.


   

Serduszko jest wycinanką ze sklejki, natomiast listki wycięłam maszynką. Kwiatki są kupne a czerwony papier kupiłam kiedyś w empiku za śmieszne 2 zł ponieważ ktoś otworzył opakowanie i był lekko zabrudzony. Po odcięciu teko kawałeczka nie było śladu po uszkodzeniu. 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz