02 lutego 2013

Wyzwanie LEMONADE

Zrobiłam ostatnio kartki z symbolem Francji czyli wieżą Eiffla. Znalazłam po prostu w szufladzie stemple, o których już dawno zapomniałam i pomyślałam o kartce na Imieniny czy urodziny z życzeniami Spełnienia marzeń. 
Jeśli ktoś marzy o podróżach to jest jak znalazł.
Na następny dzień podczas przeglądania moich ulubionych blogów i stron znalazłam wyzwanie na ten miesiąc na stronie Lemonade. Pomyślałam że to wspaniały przypadek i zaraz wkleiłam zdjęcie mojej kartki. Nie liczę na wygraną, ale chociaż na jeden głosik innej scrapowiczki.







I moje ostanie nabytki, zakupione oczywiście w super okazyjnej cenie (80 zł za dwie). Sklep '3 światy' robił wyprzedaż i wszystko mieli wystawione za połowę ceny. Nabyłam dwie takie wspaniałe metalowe, ażurowe wiszące kule, w które można włożyć świeczki. Na zdjęciach jest tylko ta mała. Mam nadzieję, że Wam też się tak podobają. W nocy dają niesamowity efekt. Sorki za jakość zdjęć, robiłam wieczorem.






4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja kartka, ma "klimat". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dodatki lawendowe dodają smaczku pracy! Podoba mi się :)
    I te tajemnicze kule - szpiegule - śmieszno-fajne :)

    P.S. Proszę wyłącz weryfikacje obrazkową w komentarzach bo to utrudnia ich dodawanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, super kompozycja i kolory! Z wielką przyjemnością oglądałam Twoje prace :)
    Dziękuję za odwiedziny i życzę szczęścia w moim Candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka - super kompozycja i kolorki!
    Dziękuję za odwiedziny i życzę szczęścia w moim Candy :)

    OdpowiedzUsuń