20 lutego 2013

Kropeczki są na topie

Chrzciny chłopca. Papier w kropeczki wykonany własnoręcznie :))) 
mam nowy patent na takie kropki, który bardzo mi przypadł do gustu.







Sodka karteczka na drugie urodzinki Julki.
Cukierkowy róż i mały wiatraczek. 
  

Z braku słońca aż opuściła mnie wena. Tylko śnieg i śnieg a wieczorami padam ze zmęczenia. Ten post to szczyt moich możliwości na dzisiaj. 
Pozdrawiam zaglądaczy :))
Tak tak wiem, że kilka osób regularnie obserwuje moje posty. Dziękuję Wam, gdy licznik odwiedzin rośnie czuję, że nie pisze tego tak po prostu w eter. 

W planach mam teraz wykończenie mojego albumu z ciąży, scrapy ze zdjęciem mojej babci, kartki na święta w ilościach hurtowych i wyzwanie z Diabelskiego Młyna. Trzymajcie kciuki za moja wenę.


Mój ostatni nabytek. Wazon kaloszki. 

Już od dawna o nich myślałam. Są małe ale za to słodkie. Jeśli komuś przypadły do gustu to w kwiaciarni obok Kościoła na Jezioranach w Śremie były jeszcze białe i różowe za jedyne 19 zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz