03 marca 2013

Czuję już wiosnę...

W powietrzu już czuję wiosnę dlatego karteczki z ptaszkiem. 
"Ptica" i domek wg własnego szablonu. Wykorzystuję również pierwszy raz motylki wydrukowane, są różnej wielkości i barwy. W tej kartce wykorzystałam te najmniejsze i czarne. 
I znowu ulubione ostatnio cieniowane kropki. 
Mam nadzieję, że kartka przypadnie Wam do gustu. 






W sobotę słoneczko tak pięknie świeciło, że wybraliśmy się w trójkę na targ. Spacerek był bardzo przyjemny. Kupiliśmy smaczne jabłka i specjalne małe tulipanki do moich kaloszy. 





  
Zazdroska, którą widać to twój mojej mamy. Są wspaniałe. Namawiam ja na firankę do dużego pokoju, ale coś słabo jej idzie. Podpatrzyłam świetne zasłonki w "Moje Mieszkanie" i mam nadzieję, że kiedyś mama znajdzie więcej czasu na zrobienie bo projekt mam już gotowy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz