26 lutego 2013

Wielkanocne karteczki, wiosenne kwiatuszki i kalendarz marzenie

No cóż przyszedł czas na kartki wielkanocne. Został miesiąc z hakiem dlatego zaczęłam tworzyć kartki w małym formacie 10,5 x 15 w bardzo atrakcyjnej cenie, jak zwykle :)))
Dominującym akcentem jest oczywiście jajko.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                     
 
 
 
 
 
 
Dodaję jeszcze kartki z zeszłego roku bo bardzo mi się podobają.

 
 

Do wiosny jeszcze dosłownie troszeczkę dlatego próbuję już przemycić wiosenne akcenty. 

 
 
 
 

Nie wiem co mnie dzisiaj napadło ale po zjedzeniu banana zostawiłam skórkę i zaczęłam wycierać liście kwiatów. Tak więc mój fikus i choja mają piękne lśniące liście.

 

Pochwalę się jeszcze moim dzisiejszym nabytkiem. To kalendarz, którego długo szukałam. Zajrzałam dzisiaj do Pepco a tam mój kalendarz już czeka na mnie :) 
Stoi w kuchni i czeka na radio w stylu retro ;)

 
 


1 komentarz:

  1. Świetne i bardzo wiosenne karteczki świąteczne, bardzo mi się podobają i ten zając jaki pomysłowy :)
    Pozdrawiam wiosennie - może dzisiejszy słoneczny dzień to jej początek wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń