26 kwietnia 2014

Pierwszy post bez zdjęć kartek...

Witam Was :)
Dzisiejszy post jest moim pierwszym postem bez zdjęć kartek. Dziwne, ale prawdziwe.
Zastanawiałam się dzisiaj dlaczego nikt nie zostawia komentarzy pod moimi postami i pierwsze co przyszło mi do głowy to to, że moje kartki nie są aż takie wspaniałe, więc nie zostawiacie komentarzy, ale potem postanowiłam sprawdzić czy istnieje taka możliwość. I kurcze nie ma!!! Zaczęłam grzebać w ustawieniach i znalazłam blokadę komentarzy!!! Sama tego nie ustawiłam. Wkurzyłam się troszkę, ale trudno się mówi. 
To będzie pierwszy post gdzie można zostawić komentarz. Nie krępujcie się :)))


A jeśli chodzi o dzisiejszy dzień to zaliczyliśmy dzisiaj rodzinną wycieczkę rowerową. Było fantastycznie. Cieplutko i bez deszczu. Tymek cały czas się śmiał i wołał że mam gonić jego i tatę. Bardzo mu się podobało, więc wycieczki wkroczą do naszego życia na dobre. Nie mieliśmy szczęścia do znajomych, których chcieliśmy odwiedzić (Marioli i Przemka oraz Bartka), ale i tak było wspaniale. Dwie godzinki na moim nowym rowerku i zaraz świat jest piękniejszy. Polecam wszystkim wycieczki rowerowe. W naszym regionie jest wspaniałe trasy dla rowerzystów. Nie zamierzamy się decydować na jakieś 60 km trasy ale kilkukilometrowe już na pewno. 


Dzisiejszy wieczór to wieczór druku napisów, zdjęć i życzeń do kartek. Renata dałaś popalić. Ledwo dałam radę z tymi podpisami. Pod każdą kartką inny. Masakra! Mam nadzieję, że nic nie pomyliłam bo Krzysiek mi dzisiaj zaserwował Martini  z colą :DDD


I nowości!! Tymcio wreszcie przekonał się do rowerka- odpychacza. Namówiłam go dzisiaj a raczej postraszyłam, że oddam Stasiowi od Agaty i Kuby Guzik :) Przepraszam Cię Agatko, ale próbuję wszystkich metod aby namówić Tymka do jazdy. Potem tylko się pytał czy Stasiu przyjdzie zobaczyć jak on jeździ. 



Pozdrawiam
Ania

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No więc na ewentualne poprawki mamy jeszcze czas :), ale martini z colą będzie już po ;)

    OdpowiedzUsuń