10 maja 2014

Pamiątki komunijne, roczek Helenki w dwóch wydaniach oraz Pamiątka Chrztu Świętego z zaproszeniem

Dawno mnie nie było ale nie lenię się kochani, o nie!!!
Powstają karteczki jedna za drugą bo potrzeby są ogromniaste :))) Zapomniałam nawet co nieco pofotkować i dlatego  nie mam nawet co wkleić. Zostały jednak zdjęcia kartek dla dzieci. 

W tym poście najpierw zaczniemy od chrztu, poprzez roczek i Komunię Świętą.
Będzie masa zdjęć, więc post dla wytrwałych.

Chrzciny Gabrysi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Roczek Helenki, małej kosmitki i piratki :)))




Przy zdjęciu widać też taką mała planetkę i chmurkę


 
 

Rakieta powstała z czterech dużych jaj wyciętych z różnych papierków. Wycięłam odpowiednio każde jajo aby pasowało pod rakietkę i dołączyłam jeszcze ogień z silnika rakietowego. 

Są tu jeszcze elementy z dodatkami trochę kosmicznymi :)


 


Piracka wersja 


 
Piracka kartka na roczek Helenki. Można tu znaleźć dużo elementów związanych z morzem, marynarzami i piratami. Widać wstążkę w gwiazdy i kotwice, taśmę w paski, guzik z kotwicą, mała żaglóweczka, rybka i ster. 


 
 
 


Zostały jeszcze Kochani Pamiątki komunijne.
 
 
 
 
 
 
 
Kartki dla komunistów to nie żadne nowości ale po raz pierwszy użyłam tych właśnie motyli, które nie dawno wydrukowałam. Wydają mi się bardzo sympatyczne.

 
 


Jupi!!! To już koniec. Brawa dla wytrwałych :))) 
Pozdrawiam
Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz