21 października 2014

Świnie też latają :)

Udało mi się wreszcie sfotografować karteczki, które robiłam dla Leosia na roczek. Światło nie było dzisiaj rewelacyjne, ale zdjęcia zrobiłam.
Pierwsza karteczka stojaczek z latającą świnką i papierami przeznaczonymi specjalnie dla dzieci.



Wpadłam kiedyś do Pepco a tam wyprzedaż kartek za 0,50 gr i była tam właśnie taka kartka z latającą świnką, która miała zagięty narożnik. Jako osoba widząca duży potencjał w bardzo wielu  różnych rzeczach zakupiłam tę kartkę i parę innych w nadziei, że kiedyś mi się przyda. Wszystko fajnie, ale takich rzeczy, które kiedyś się przydadzą mam trochę za dużo :)
Jednak tym razem kartka pasuje, wykorzystałam tę sympatyczną świnkę i wydaje mi się, że wyszło fantastycznie :)))





Druga kartka ze słodkim misiem.



W tej kartce widać już większą liczbę papierów scrapowych, taśm dekoracyjnych, dziurkaczy, farb 3D, cekinów i wycinankę z wykrojnika.





Nie myślcie sobie, że żyję tylko kartkami :) Myślę również o dekoracjach do domku, dlatego dzisiaj trochę zdjęć z balkonu i domku.



Dynię zakupiłam w Lidlu za całe 1,80 i ustawiłam ją na balkonie na skrzynce na owoce razem z moimi wrzosami.



Dumna jestem z Fikusa beniamina, który wystartował w tym roku, urósł o jakieś 1/3 wysokości. Widać moje ulubione osłonki na doniczki.


Jesień trwa w najlepsze, noce już chłodne a moja pelargonia jakby się obudziła i teraz kwitnie jak dzika. Poczekam aż całkiem zmarnieje bo żal się jej pozbywać.



Pod telewizorem wystawka jesienna. Czerwony twór z listkiem to tymkowe jabłko- dzieło z przedszkola. Dołożyłam jeszcze mój napis, kasztany, wianek, dynię z PSS i wrzosik z klatką. Wygląda przyzwoicie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz