14 października 2014

Dzień Edukacji Narodowej a Tymek grał na bębenku

Witam Was Kochani. 

Postanowiłam więcej się udzielać na blogu dlatego dzisiaj post 

z okazji Dnia Edukacji Narodowej.
Pierwszy raz w swoim życiu przygotowywałam mojego Tymka do tego święta. Zrobiłam kartki dla Pań z naszego przedszkola i zaprowadziłam Tymka na Pasowanie na Przedszkolaka. Jak zwykle nie mogłam się wyrobić ze wszystkim i wpadliśmy jako ostatni na salę, ale na pasowanie kredką się załapaliśmy. Zaśpiewał, powiedział wierszyk a mama była bardzo dumna ze swojego synka. Zrobiliśmy zdjęcia grupowe i z najlepszym kolegą Rafałkiem. Potem wróciliśmy do domku bo Tymek trochę chory a i ja niespecjalnie się czuję.
Wklejam zdjęcia kartek, które podobno zrobiły furrorę wśród Pań :) 

Musze powiedzieć że zrobiło mi się miło. 

Cieszę się, że komuś podoba się moja robota. I od razu nabrałam ochoty na nowe wyzwania. Zostało mi do zrobienia pudełka na drobiazgi wg kursu z maciejkowego zacisza więc już nie długo możecie się spodziewać czegoś nowego.  












Wszystkie kartki są wykonane wg opracowanej już przeze mnie metody. Kartka z zakładką do książki czyli ładnie i funkcjonalnie. W każdej kartce jest motyw owada np. ważki, pszczoły czy motylka, które zostały wydrukowane albo odbite stemplem. Widać też papiery scrapowe, taśmy dekoracyjne, farby 3D w różnych kolorach a także tusze do cieniowania boków kartki.
Mapka kartki jest bardzo prosta, spróbujcie sami taką zrobić. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz