18 listopada 2014

Kartka na roczek dla malutkiej Zosi i męskie prace nad karmnikiem

Witam Was Kochani!!!
Dzisiaj piękna karteczka dla małej Zosi, która kończy roczek. Zdjęcie jest świetne!
Dopasowałam do tego papier w baloniki i gwiazki no i zrobiłam misia, który trzyma napis z 1. Dodałam też zawieszkę słonika z trąbką do góry, żeby przynosił szczęście i baloniki bo co to za urodzinki bez baloników.






Pokażę Wam jeszcze jak moi faceci pracowali nad karmnikiem dla ptaków. Tymon oczywiście przyniósł swoją walizkę z narzędziami i na zmianę z tatą stukali w gwoździe. Tymek jest strasznie dumny, że pomagał tacie. Wybrał nawet kolory na jakie ma być pomalowany karmnik. Szczęśliwie znalazłam takie kolory wśród dosłownie kilku farb, które zostały mi jeszcze po przygodach z decoupagem.
Na drugi dzień mama chwyciła za pędzelek i w 15 min. pomalowałam karmnik. Na dach dałam zielony bo to wiadomo że ptaszek zaraz na to "narobi" a dół pomalowałam na czerwono. Boczki zostawiłam naturalne bo takie wydawały mi się najlepsze.
Dzisiaj pójdę po jakieś ziarenka i myślę że już jutro będę mogła razem z Tymkiem podglądać ptaki na naszym balkoniku.






1 komentarz: