14 listopada 2014

A u mnie już świątecznie...

Witam Was serdecznie!!
Od dzisiaj u mnie świątecznie na całego. Zaczęłam robić karteczki świąteczne. Bardzo je lubię bo inicjują przygotowania do Świąt. 

Powolutku myślę o ozdobach, wianuszkach i liście do Mikołaja. Co roku przygotowuję list, w którym umieszczamy to co chcemy, również te nierealne marzenia.
Kochani oto moje pierwsze kartki :)
Co powiecie o takiej choineczce?? Na jednym z blogów był gdzieś kurs na tę choinkę ale oczywiście zapomniałam skopiować linka. Przepraszam. 










W tym roku będą takie oto rękawiczki i myślę również o słodkich skarpetach :)






Para rękawiczek :D







U mnie rządzą brązy.




Na tej kartce wykorzystałam wycinankę bombki i własnoręcznie zrobiona gwiazda betlejemska. Trochę koślawa, ale chyba trochę przypomina poinsecję??






Pamiętacie jak w wakacje malowałam komódki na moje przydasie?? No niestety skończyłam dopiero teraz. Pomalowałam tylko boczki i fronty szufladek bo zauważyłam że gdy pomalowałam całość to szufladki kleją się i trudniej je wyjąć.



Wklejam również zdjęcia zdobyczy ze Starej Rzeźni.








Wyższa kanka też już jest oklejona serwetkami ale mniejszymi. Na święta dołożę jeszcze zieloną wstążkę, gałązki świerku i kokardki no i tyle w zasadzie starczy bo nie lubię przeładowania.  


Pozdrawiam :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz