09 listopada 2014

Zaproszenia dla członków Koła Gospodyń Wiejskich w Smogulcu

Witajcie!!
Obiecywałam ostatnio zaproszenia, którymi ostatnio się zajmowałam i nadszedł czas ich prezentacji. Po imprezie (13 grudzień) wkleję również podziękowania, ale na razie nie mogę tego zrobić bo niektórzy członkowie mogą zajrzeć na bloga i z niespodzianki nitki.
Miały być skromne. Starałam się nie przesadzić chociaż trochę mnie korciło. 

W zasadzie takie zaproszenia nadają się również na ślub
Zapraszam do oglądania :)
 
 
 
 
 
I wersja dla facetów :) 





Cztery sztuki miały być bez personalizacji dlatego są takie babsko-męskie.





Po licznych spacerkach z synkiem przynosimy masę liści dlatego też ozdobiłam moje gromnice (tak nazywa je mój Krzysiek) i wyszło coś takiego.



 

Widać tu oczywiście liście, pożółkły papier ze starego zeszytu, taśmę w nuty i taki brązowy sznurek, którego nazwy za choinkę nie mogę sobie teraz przypomnieć.

W sobotę udało mi się odwiedzić Starą Rzeźnię w Poznaniu gdzie odbywał się targ staroci. Po przejściu wszystkich straganów mogę stwierdzić, że niektórzy wystawiający tam swoje rzeczy chodzą po złomowiskach i próbują wciskać ludziom kit. Wiele takich było ale można też tam kupić ciekawe przedmioty, które mogą stanowić piękną ozdobę domu. Zakupiłam dwa zeszyty z nutami po 5 zł każdy, dwie czerwone kanki- wazony na kwiaty za 30 zł i 3 widokówki retro za 8 zł. Nie wydałam więc dużo, ale korciło mnie kilka rzeczy np. stara walizka, porcelanowa cukiernica czy kilka broszek.

Co myślicie o pchlich targach?? Byliście kiedyś na jakimś?

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz