26 marca 2015

50 lat... 60 lat... i mój pierwszy tryptyk

Witam Was Kochani!!
Już bardzo późno, więc wklejam szybko co nowego ostatnio zrobiłam i zmykam spać bo Zuza za chwilę będzie się budzić a w nocy chyba każdy lubi spać :)
Jako pierwsze wklejam kartki, które wykonałam na 60 i 50 urodziny. Kartki te zostaną wklejone do albumów ze zdjęciami. Kolorystycznie są dobrane do albumów i są prawie identyczne ponieważ to będzie wspólna impreza dla tych pań :) Pozdrawiam Cię Kasieńko :*















Trzecia kartka też zostanie przekazana na tej imprezie, ale tu dostałam inne zadanie. Miałam zrobić taką kartkę aby zmieściły się dwa zdjęcia w rozmiarach 15 x 21 a więc bardzo duże. Wpadł mi do głowy pomysł na tryptyk. Nigdy czegoś takiego nie robiłam ale wszystko bardzo fajnie wyszło. 














 
Moja pieczątka z adresem bloga ;)



2 komentarze:

  1. Kartki świetne! wszystkie piękne i bardzo fajnie dopracowane! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Basiu! To bardzo motywujace :-) obiecuje,ze juz niedlugo pojawia sie kolejne nowosci.

      Usuń