12 marca 2015

Wiatr w żagle na 18- nastkę... Drzewo genealogiczne

Witam Was po krótkiej przerwie. 

Dzisiaj czwartek, Przyjaciółki na Polsacie były więc tradycyjnie wyjęłam żelazko i prasowałam. Przedłużyło się 23.00 bo lulałam dwa razy Zuzę i karmiłam :) Całe szczęście skończyłam prasowanie bo nie cierpię zostawiać czegoś takiego na następny dzień.

Dzisiaj pokażę Wam kartkę na osiemnastkę. Dostałam dwa zdjęcia i temat kartki ponieważ bohaterka uczy się na ratownika dlatego narzucił się temat wodno- morsko- żaglowy. 



Stempel żaglówki i fali wreszcie udało mi się wykorzystać po kilku miesiącach leżenia w szufladzie. W kartce wykorzystałam również papier w muszelki, żaglówki i koniki morskie, papier czerwony, gazę, taśmę w paski, wstążkę w kotwice, dratwę, niebieski długopis, czerwony cienkopis, nożyczki do podniszczenia brzegów papierów, farbę 3D czerwoną i niebieską oraz tusz brązowy.







A teraz dawno zamówiony przez Ciocię zeszyt na Drzewo Genealogiczne rodziny. Motyw drzewa sam się narzucił. Zeszyt, który wykorzystałam to zwykły zeszyt w twardej oprawie, który okleiłam papierem do decoupagu i pokryłam warstwą lakieru aby zabezpieczyć. Wykorzystałam również dziurkacz listka, papier zielony i brązowy, farbę 3D brązową i beżową oraz beżową taśmę. Nawet to drzewo podobne trochę do drzewa... hmm... :D To moje pierwsze drzewo.









Pozdrawiam

Ania

6 komentarzy:

  1. Obie prace świetne! i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje Baaiu! Poznajesz niebieski papier? :-) to od Ciebie :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. A to drzewo na okładce super pomysł :))). Życzę powodzenia w moim candy :))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczna kartka z okazji osiemnastki!
    Ps. Dziękuję za udział w moim candy.

    OdpowiedzUsuń