25 stycznia 2016

Imieniny Bogusi, Łucji i Ewy

A teraz karteczki imieninowe dla trzech pań, Bogusi Łucji i Ewy. Dwie z nich ze zdjęciami.
Wytrwałych zapraszam do oglądania.



I cóż tu widać? Papiery scrapowe, serwetki z wykrojników, grafika z filiżankami, motylki, kwiatki własnej produkcji, listki z dziurkacza, taśmę waschi i farbę 3D biała.






 



A w tej kartce dużo nowych elementów, które dostałam we wrześniu na zjeździe takich nawiedzonych dziewuch jak ja. Widać tu papiery scrapowe (ten różowy we wzór sweterka jest mi szczególnie bliski), stempel koronki, wycinanki listków, kwiatki własnej produkcji, gazę ubrudzoną nieco tuszami, taśma waschi, kaboszon z motywem zegara. A i farba 3D różowa.






Ostatniej kartce imieninowej poświęciłam trochę więcej czasu. Kwiatki pochodzą z wykrojnika ale każdy z nich musiałam uformować. Wprawne oczy dostrzegą jeszcze dziurkacz brzegowy- duża falbanka, wycinanki piór, wycinankę ramki ozdobnej, taśmę waschi w kratkę, papier scrapowy w róże, farbę 3D czerwoną 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz