14 marca 2016

Chrzciny naszego Zuziolka

Witam po okropnie długiej przerwie. Nie było mnie dwa miesiące i to głównie z braku czasu. 

Prezentuję Wam dzisiaj zdjęcia zaproszenia na Chrzest i Roczek Zuzki a także pudełeczka i napis, który zrobiłam na tę okazję. Wisiał w sali gdzie odbywała się impreza.
Zaproszenie ze zdjęciem Zuzy. Do zrobienia zaproszenia wykorzystałam papier w paseczki, niebieską  taśmę waschi, wycinanki z wykrojników, tusz turkusowy, różową farbę 3D oraz kwiatki w kolorze niebieskim i różowym.

Napis w formie proporczyków na czarnym i czerwonym tle.




Pudełeczka w kształcie myszki, z przodu z nazwiskiem a z tyłu podziękowanie dla gości. W środku dla dorosłych umieściłam Rafaelo a dla dzieci były czekoladowe żabki. Wykorzystałam czarny papier, czerwoną wstążkę i białą farbę 3D.






Zrobiłam jeszcze ozdobne chorągiewki na patyczku od szaszłyków z obrazkiem myszki. W tym celu nabyłam w Pepco karcianą grę Piotruś. Wycięłam z kart różne kształty i ozdobiły one ciasto podczas uroczystości.  Nie mam zdjęć tych chorągiewek. Musze je jakoś zdobyć to wkleję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz