08 października 2014

Hmmm... nie mam pomysłu na tytuł posta

Witam Was Kochani!!
Wklejam zdjęcia kartki na piękny Jubileusz- 57 rocznica ślubu oraz zdjęcia pudełka, które wykonałam wg kursu zrobionego na Craft Party przez Panią, która prowadzi bloga maciejkowe zacisze.

Czy nie uważacie, że taka rocznica jest aż abstrakcyjna?? A nie ma nazwy. Tak jakby ktoś obchodził 55 i przechodził od razu do 60 rocznicy ślubu. Nazwijmy ją jakoś. Może różana??


Zapraszam do oglądania. 







W kartce wykorzystałam papier scrap w róże, nowy stempel z różą, farby 3d w różu i zieloni a także kwiatki, które nauczyłam się robić również na Craft Party. 


I wcześniej wspomniane pudełeczko.




W pudełeczku wykorzystałam resztki papieru, które mi zostały a także wstążki i czarny tusz do cieniowań. 


Ciekawskich moich poczynań w Republice Babskiej informuję, że komin uszyłam z małą pomocą Pani Karoliny, która prowadziła zajęcia. Zdjęć jeszcze nie mam, ale jak dostanę je na maila to postaram się wkleić. 

Zmykam już do łazienki  bo jutro czeka mnie dużo chodzenia. Pozdrawiam i mówię Dobranoc :)

1 komentarz:

  1. Aniu - wyszło pięknie! A przede wszystkim - to Twoja praca! Dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń