04 marca 2015

Zuza śpi, więc szybko szybciutko wklejam nowości :)

Witam Was Kochani i zaraz przechodzę do sedna bo przy Zuzce nie znam dnia ani godziny kiedy będzie chciała zjeść. 

Na początek kartka, którą wysyłam do szpitala Świętej Rodziny w Poznaniu. Postanowiłam podziękować za wszystko bo na prawdę czułam się tam wspaniale, jeśli tak można powiedzieć o porodzie. 

Dodatkowo zrobiłam 30 zakładek do książek, aby każda położna miała dla siebie coś mojego. Mam nadzieję że przyda się na długie, nocne ale spokojne dyżury :))) Pozostałe zakładki trafią prawdopodobnie do lekarzy, może stażystek i Pań salowych :)
Mam nadzieję, że im się spodobają. 

A teraz wklejam i ostrzegam post dla cierpliwych :)











Kwiatki własnej produkcji :) Uważam, że jak na pierwszy raz to wyszły wspaniale.

I hurtowa ilość zakładek.  






































I karteczka wg kursu, który kiedyś znalazłam gdzieś w necie. Karteczka powstała z okazji urodzin mamy męża. 





 

Gratuluję cierpliwym!!! To był naprawdę długi post :)

3 komentarze:

  1. świetne prace! ciekawie i z pomysłem! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i zakładki:) Zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Wam za mile slowa :-) :-) :-) motywuja mnie do pracy. Musze znalezc trocha sily i czasu wieczorkiem to skoncze moj nastepny projekt :-)

      Usuń